niedziela, 23 lipca 2017

1600. Wakacyjne lenistwo

Dopadło mnie lenistwo, praktycznie nic nowego nie tworzyłam, 
ale postanowiłam to zmienić :)
W ramach mobilizacji do działania 
wymieniłyśmy się z Inką, Carmen zestawami do tworzenia. 
Moje zestawy schowałam w pudełkach,
opisałam co zawierają,
 Zobaczcie koniecznie co stworzyły dziewczyny!
Inka
Carmen
Ja otrzymałam  takie cuda w kopertach.
 Trochę musiałam się nagłowić, aby stworzyć coś co mi się będzie podobało.
Zestaw Inkowy posłużył do wykonania kartki,
 największy problem stanowił dla mnie czarny papier, użyłam go do wycięcia rowerka.
Tekturkę pocięłam i użyłam tylko jednego elementu.
Z dwóch grafik wybrałam tą z kwiatami, dodałam od siebie taśmy washi  oraz białe elementy wycięte dziurkaczem brzegowym.
Carmen podrzuciła mi taki zestaw,
 tutaj brakowało mi pomysłu na duży kwiat,
wyciągnęłam jego środek, płatki pomalowałam farbą, dodałam trochę złotej farby
i umieściłam na środku.
Powstał totalny mix mediowy tag :)


Użyłam wszystkich tekturek z zestawu Carmen - jedna stanowi bazę tagu, pod kwiatem widać skrzydło, ostatnią tekturkę-ramkę podzieliłam na kilka elementów.
Zielona serwetka została wybielona gesso. 
Z grafik wybrałam koło z napisem Cup of joy.
Sprawne oko dojrzy, że użyłam tutaj dwóch elementów z zestawu Inki - 
cekiny i napis Inspire :)
 no i oczywiście wykorzystałam papier scrapowy od Carmen
o tutaj na samym początku
Taki rozruch wspaniale podziałam na moją kreatywność 
i jutro pokażę Wam co jeszcze udało mi się zrobić tego samego dnia.
A na koniec przedstawiam Wam mojego asystenta i "pomagacza" w jednej osobie

I jeszcze na sam koniec chciałam się pochwalić, że dzisiaj to mój 1600(!)  post -
 i z tej okazji przygotuję wkrótce małą niespodziankę Candy Blog.
Dziękuję za odwiedziny :*

12 komentarzy:

  1. Długo szukałam tego czarnego rowerka, za to bez trudu znalazłam czarnego kota:) :) :), a mój tag nabrał ciekawej struktury i kolorów, nawet kwiatek wyładniał. Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carmen czarny rowerek jest pod różowym rowerkiem jako druga warstwa :)

      Usuń
    2. Tak tak, w pierwszej chwili myślałam że to cień, dopiero później zorientowałam się że to ten czarny rower, sama z siebie się uśmiałam.

      Usuń
  2. Moje oko od razu dostrzegło te cekiny! Pomyślałam, że pomieszałaś oba zestawy ;)) Przerobiłaś nasze pudełka niespodzianki po swojemu, zaszalałaś, fantazjowałaś i powstały dwie prace, o jakich bym nie śniła że mogą z tych materiałów powstać :) to na plus dla Ciebie!
    Dobrze, że nabierasz rozpędu, zabawa i taki uroczy pomocnik - musiało się udać! Dzięi za wspaniały pomysł, mam nadzieję, że i Ty będziesz z nas zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obie prace :-D Inkowa w letnim ,wakacyjnym klimacie a ta od Carmen zachwyca świeżą kolorystyką :-D Gratuluję takiej ilości postów :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace - szczególnie tag mi przypadł do gustu - piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem oczarowana pracami! Są perfekcyjne i takie piękne. A tag taki romantyczny!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zaglądać na Twojego bloga i oglądać prace, które tworzysz. Elementy zwykłe przemieniają się w nich w rzeczy NIEZWYKŁE :) Gratuluję "jubileuszu" postowania! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne prace stworzyłaś, a idea fajna:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymyśliłyście inspirującą zabawę.Powstały ładne prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna zabawa, podziwiałam prace u Inki i teraz u Ciebie i widze ze zdolne bestie jestescie....kłaniam sie nisko, prace sa ekstra:):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!