sobota, 7 października 2017

1609. Ciach, ciach - porządkowa kartka

Dzisiaj od rana świętuję z okazji Światowego Dnia Kartkowania,
World Cards Making Day 2017
 World Cardmaking Day 2017 - Skandinavisk Cyber Crop Event i FB gruppen "The Paper Events".
 Kilka kartek poczyniłam,
ślubna pierwsza

Porządkując koszyk ze ścinkami, posklejałam patchworkowe tło,
dodałam warstwowe serce ze Scrapka, kilka kwiatów. 
jak widać czeka mnie jeszcze dużo resztkowych kartek do zrobienia :)
Oprócz ślubnej kartki przygotowałam jeszcze dwie - na wyzwanie kartkowe na FB.
Jutro je pokażę.

4 komentarze:

  1. Jak zawsze Irenko piękna i elegancka jest Twoja kartka :-D Świetne tło i kolory :-D Podziwiam Twój koszyczek z resztkami ,ja mam takich ok.4 ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna - delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Die Hochzeitskarte ist ein Traum. So zart und wunderschön.
    Klasse Arbeit!
    liebe Grüße Beate

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the blog post, and you helped me make such a fun card with it!
    pirates of the caribbean 5

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!