niedziela, 6 sierpnia 2017

1602. Blado to widzę

Dzisiaj kolejna zabawa na blogach Inki, Carmen i moim.
Temat podała Carmen 'kwiatami malowane', czyli wykonujemy pracę, 
a kwiaty mają być własnoręcznie wystemplowane, malowane, rysowane itp.
Niestety nie mam talentu odnośnie kolorowania (!),
 jako dziecko nigdy za tym nie przepadałam.
Ale trzeba było się zmobilizować.
Do swojej pracy użyłam stempli, białego embossingu oraz kredek akwarelowych.
Jak widać, albo niewiele widać ... kwiaty pokolorowałam bardzo delikatnie,
nic już nie zdążyłam zmienić przed wyjazdem, ale zadanie wykonałam.
Ciekawa jestem jakie prace przygotowały dziewczyny, ja dopiero jutro je zobaczę,
krótki wypad na łono natury się trafił, więc trzeba korzystać.
Pozdrawiam serdecznie odwiedzających bloga :)

5 komentarzy:

  1. Widzę całkiem wyraźnie pastelowy bukiet kwiatów, podoba mi się Twoja malowana kartka, a kolorowanie wyszło Ci całkiem elegancko. Dzięki za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i delikatne kwiaty :-D I wspaniałe przesłanie :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystaj, my wczoraj cały dzień poza domem :)
    Widzę sporo podobieństw w pomysłach na tą kartkę - obie embossowałyśmy na biało, użyłyśmy podobnych kolorów, Twoje pastelowe, delikatniejsze. Napis i ten czarny kolor dobrze jej robi. Tej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, widać, ładnie widać. Kartka w delikatnych, a nie bladych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!