niedziela, 19 marca 2017

Pracowite miesiące

Sezon zaproszeń komunijnych w pełni, 
u mnie rozpoczął się z początkiem stycznia,
gdy otrzymałam pierwszą ofertę na przygotowanie zaproszeń ...z motylami sztuk 20.
 Potem były kolejne zamówienia, większość zaproszeń w delikatnych jasnych kolorach
Potem zainteresowanie było zaproszeniami w delikatnej kolorystyce z najnowszych 
kolekcji UHK Gallery.

 poproszono o zaproszenia w turkusie (!)
Motyw serc również cieszy się zainteresowaniem
Oczywiście nie mogło zabraknąć białych zaproszeń z embossingiem,
delikatny wytłaczany motyw robi wrażenie. 
i kilka nowszych wzorów - również prostych jak wszystkie moje zaproszenia

Oprócz komunijnych zaproszeń - były również zaproszenia na chrzest
oraz pudełeczka ozdobne
Tak więc nie próżnuję i brak czasu powoduje, że jestem tutaj na blogu tak rzadko.
Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was ilością zdjęć.
Życzę Wam pięknego tygodnia :*  


4 komentarze:

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!