poniedziałek, 13 marca 2017

Marcowy koloryt

Fajnie tak czasami wziąć udział w warsztatach, 
a jak jeszcze prowadzi je Karola 
to dopiero frajda :)
No więc, dokładnie tydzień temu w niedzielę
brałam udział w maratonie w Magicznej Kartce.
Podczas pierwszej części tworzyłyśmy bajecznie kolorowe kartki,
moje poniżej.




Świetne stemplowane napisy to  nowy nabytek z Studio Forty,
cieszę się, że na rynku coraz więcej stempli z polskimi napisami.

Druga część była albumowa i o dziwo,
mój album calusieńki zrobiłam podczas warsztatów.
Po zakończeniu oczywiście były fotki wszystkich prac 
i tak byłam przejęta, że nie zabrałam swojego albumu,
ale jest w dobrych rękach Marty.
Jak tylko odbiorę to pochwalę się moim albumem.
 Tutaj zdjęcie wszystkich albumów (fotka pożyczona od Marty z FB)

"Naładowana" pozytywnie kolorami 
życzę Wam pięknego, twórczego tygodnia.

 

8 komentarzy:

  1. fantastyczne prace i świetna sprawa być na takich warsztatach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne owoce owych warsztatów :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki! Też byłam na tych warsztatach i bawiłam się równie fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne to mało powiedziane!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!