poniedziałek, 30 stycznia 2017

Wymęczony kwiat

Witajcie,
dzisiaj chciałam pokazać karteczkę dla Poppystamps
z ręcznie wymęczonym kwiatem :)
Moja przygoda z tworzeniem kwiatów nie jest bogata,
z reguły korzystam z gotowych produktów.
Wynika to z braku czasu i umiejętności.
Ale skoro piankę Foamiran kupiłam po ostatnich warsztatach z Agą C.
 więc warto czasami dla odmiany wymęczyć jakiegoś kwiatka oto przykład:


Proszę się nie pytać jaki to kwiat bo sama nie wiem :) 
użyłam wykrojników Poppystamps 


Na blogu Poppystamps dodałam więcej zdjęć - zapraszam :)



9 komentarzy:

  1. Piękna karteczka, a kwiat (wcale nie wymęczony - wygląda najzupełniej naturalnie) prezentuje się na niej świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to wymęczony ? jest cudny, nietuzinkowy i z tego co pamiętam na warsztatach szło Ci całkiem dobrze i teraz również :) no i oczywiście kartka równie piękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie go wymęczyłaś - nie grymaś! I cudnie całą kompozycję poskładałaś, taką różnorodną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiat wyszedł cudny!! Ślicznie się prezentuje na karteczce!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny! Kartka jest cudna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja też się pytam jak to wymęczony bardzo fajny Ci wyszedł w ogóle karteczka jest cudna !!

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie wiem czy wymęczony jest po prostu piękny ;) super kartka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!