piątek, 13 stycznia 2017

Dobrze ułożona

Uwielbiam nowości, 
a szczególnie tak cudne
http://uhkgallery.pl/index.php?p693,misty-morning-zestaw-papierow-papers-set-preorder
jak tylko je otrzymałam skleiłam taką
grzeczną karteczką 
Kolory są tak delikatne, pudrowe, że sprawdzą się w pracach ślubno-komunijno-dziecięcych :) 
Oprócz papierów z nowej kolekcji UHK Gallery, użyłam kwiatów z I Am Roses, 
wykrojników Spellbinders, Poppystamps  oraz Birch Press Design.

Dziękuję za miłe słowa pod słoneczną karteczką :*  
Pozdrawiam odwiedzających :)

3 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam wszystkie UHKi :-))) Mają świetne kolory ,wzory i fantastycznie łączą się z innymi papierami a nie tylko ze sobą :-))) Piękna kartka ,motyw serduszek jest równie delikatny jak kolorystyka kartki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! a nowa kolekcja rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka ja już się nie mogę doczekać jak będe mieć te papiery w łapkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!