sobota, 31 grudnia 2016

To już koniec...

         Koniec roku kojarzy się z podsumowaniami naszych sukcesów, osiągnięć, które dokonały się w ciągu roku.
Ja dzisiaj mam podsumowanie ostatnich pięć lat, które spędziłam (przede wszystkim wirtualnie) w wyjątkowym gronie.
       Kończąc ten etap w moim życiu chciałam na koniec przygotować coś innego niż ostatnia kartka, praca...przygotowałam kilka publikacji naszych świątecznych inspiracji.
Mam nadzieję, że sięgniecie po nie gdy w kolejnych latach będzie czas przygotowań do świąt.

            Całej ekipie UHK Gallery z całego serca dziękuję za ten wyjątkowy czas w moim życiu :*

Tak zaczynałyśmy w 2012 roku






2013




2014



2015



i obecny rok 2016



i taka karteczka z podziękowaniem dla Wszystkich!  
Dzisiaj też publikowałam ostatni post na blogu Scrapka, 
album przygotowany dla przyjaciół za wielkiej wody.
cała masa zdjęć na blogu Scrapka. 
Anetce, Halince oraz całemu zespołowi Scrapka bardzo dziękuję :)

Kończąc ten post 
życzę wszystkim, aby przyszły 2017 rok
był lepszy w każdej dziedzinie niż obecny!


6 komentarzy:

  1. Żałuję,że kończysz przygodę z UHK ,zawsze się mi z tymi papierami kojarzysz :-))) Kartka podziękowanie ma piękną kompozycję kwiatową :-))) Kolejnych DT ,pięknych prac i wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrego Nowego Roku!
    Cudne prace jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna galeria. Naprawdę jest co podziwiać.
    Powodzenia w Nowym Roku i wielu wspaniałych projektów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyślności w Nowym Roku i powodzenia w nowych wyzwaniach. Prace jak zawsze - rozpoznawalne i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace! Śliczna kartka i fantastyczny album. :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku i nieustającej weny do tworzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!