sobota, 5 listopada 2016

Nostalgiczny, romantyczny?

Witajcie w listopadową sobotę.
Z dużym opóźnieniem pokazuję tutaj anioła,
którego przygotowałam w ramach Christmas Home Decor.
 Sama nie wiem, czy on bardziej nostalgiczny, tęskniący za odchodzącym kolejnym rokiem, 
czy bardziej romantyczny?
  

Całość powstała z tych elementów.
 Najpierw okleiłam papierami UHK Gallery "Witner in Avolnea", potem korzystając z maski i masy dodałam skrzydłom wzorów, posypałam obficie brokatem. 
Wszystkie elementy skleiłam.
Na podstawce i sukience anioła nałożyłam medium pękające, przygotowałam małą zimową kompozycję, wykorzystując kwiaty, drobne tekturowa śnieżynki oraz kilka drobiazgów świątecznych.
Wykorzystałam również kwiaty z I Am Roses 
Anioła zgłaszam na wyzwanie "October Challenge I Am Roses" 
  I would like to share my project in the challenge " Anything Goes"
 
wykorzystane kwiaty:
 
Pozdrawiam Was ciepło i dziękuję, że tutaj wpadacie :* 
 

3 komentarze:

  1. Fantastyczny Anioł..cudownie mediowy, wszystko wysmakowane i doskonale współgrające...ach! :) zdecydowanie nostalgiczny i bardzo mroźny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! What a beauty!!! I love this project and how you decorated it!!! Thanks for joining us at I Am Roses!!

    OdpowiedzUsuń
  3. What a beautiful transformation! Thanks for taking part in our Anything Goes October Challenge @ I Am Roses.

    Alexandra,
    DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!