niedziela, 14 sierpnia 2016

W temacie ślubów

Dzisiaj trochę wymieszany post,
bo w pierwszej części chciałam pokazać karteczki,
które skleiłam w jeden wieczór...
tak mnie wzięło ;)
 chyba nie przesadziłam?
Wszystkie karteczki wykonane z jednego papieru UHK Gallery LOFT marina Wind
LOFT marina - Wind
Więcej zdjęć na blogu UHK Gallery Inspiracje.

W drugiej części postu prezentuję okładki dwóch albumów ślubnych,
które miałam okazję przygotować - więcej zdjęć na blogu Scrapka.
w środku ozdobione taśmą dekoracyjną, motywem roślinnym dla nadania elegancji
oraz delikatnymi tekturkami
tekturki z imionami zaprojektowała Aneta ze Scrapka :*
Dziękuję tym, którzy dotarli do końca.
Życzę miłego popołudnia :* 

7 komentarzy:

  1. Piękne kartki w cudnym kolorze. Jedne kolory, a taka różnorodność! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie karteczki. Gratuluję pomysłów. To sztuka wykorzystując ten sam zasób materiałów zrobić tak wiele różnych rzeczy. Dodatki decydują o ostatecznym wyglądzie kartek

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykłej urody i papier i kartki... Piękne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające ślubne inspiracje - kartki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace poczyniłaś! ślicznie w tych kolorach! Podziwiam Twoją twórczość i pozdrawiam cieplutko -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki są obłędne!!! Napatrzeć się na nie nie mogę.
    Albumy również niczego sobie :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!