niedziela, 28 sierpnia 2016

Merry, merry czyli świątecznie i coś wyjątkowego

Jak tworzyć zimowo-świąteczne kartki
gdy za oknem temperatura prawie tropikalna?
Mój sposób to duża szklanka wody z dodatkiem limonki i kostek lodu,
a w radiu nastawić kolędy...
Dzisiejsza inspiracja dla Poppystamps to bardzo prosta kartka
Wykrojnikowa ramka 'Delicate Holly Frame' posłużyła mi na wycięcie w papierze dwóch elementów.
Jeden potuszowałam distressem 'Mowed Lawn" i nakleiłam na drugi biały.
Całość przykleiłam na biały panel, korzystając z kostek 3D, dzięki temu kartka jest delikatnie przestrzenna.
Napis 'Merry Christmas' pociągnęłam złotą farbą ekoline
jeszcze kilka czerwonych koralików i gotowe
ufff, poszło szybko :) 

********
A jeszcze na koniec taka słodka niespodzianka, od Siódmego Anioła :*

Nie wiem czym sobie na te słodkości zasłużyłam ;) 
ale melduję, że podzieliłam się z rodziną i są rewelacyjne.
Dziękuję Marta :* 
Pozdrawiam i życzę pięknego dnia.

Wykorzystane wykrojniki Poppystamps

8 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Świąteczne kolory, ostrokrzew, napis i w prostej formie piękny świąteczny nastrój (mimo upalnego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima niech sobie poczeka, ale kartki już nie muszą :) Ciasteczka nie dość że urocze, to i pyszne - ładną miałaś niespodziankę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasteczka wyglądają tak pięknie, że aż szkoda byłoby mi je zjeść:) Kartka śliczna, że też ja nie umiem robić takich czystych i nieprzeładowanych prac... Zachwycił mnie wykrojnik-ramka, czy jest on do kupienia tylko w zagranicznym sklepie, czy może w jakimś polskim też?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Donko, z pewnością wkrótce będą dostępne w naszych sklepach - sprawdź Na strychu, Zielone koty.

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł,żeby sobie przygotować klimat świąteczny :-) Słuchasz prawdziwych kolęd czy piosenek, którymi zasypują nas media np. Last Christmas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie wybieram świątecznej muzyki, słuchał radia po prostu :)

      Usuń
  5. Love this holly die plate. Darling card and it looks like an easy card to mass produce for all my Christmas cards. Thanks for the inspiration.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!