niedziela, 3 lipca 2016

O wymianie zakładkowej to i owo

Zanim pokażę piękne zakładeczki, które miałam przyjemność gościć u siebie
kilka słów o całej wymianie (wymianach).
Dziękuję wszystkim uczestniczkom 
obu wymian za cudne prace!
Dziękuję za wszystkie miłe słowa otrzymane od Was
w listach,
w mailach
czy w wiadomościach na FB.
Dziękuję za wszystkie otrzymane niespodzianki od Was 
w postaci dodatkowych przydasi, 
czy tomiku pięknej autorskiej poezji!!!
*********
Wszystkich zakładek było  482!!!
 ***********
 W wymianie pierwszej, gdzie było 20 uczestniczek
jedna osoba niestety zrezygnowała, 
ale otrzymałam od Was zakładki dla 20 uczestniczek
dlatego postanowiłam te Wasze 'nadplanowe' powysyłać losowo.
Pewnie, któraś z Was ma 2 zakładki od jednej osoby - 
to nie pomyłka to właśnie 'nadplanowe' :)))
*************
Na koniec kilka uwag, może przydadzą się na kolejne wymiany, zabawy.
1. Przy podobnych wymianach warto przygotować większe koperty 
na zwrotną wysyłkę. 
W naszej wymianie zdarzały się  koperty małe, 
więc aby zakładki się zmieściły,
nie poniszczyły w czasie transportu 
wysłałam w większych kopertach. 

2. Przy wysyłaniu warto 'odliczyć' zakładkę dla siebie 
i jej nie wysyłać - tylko zostawić u siebie.
Część z Was wysłało 19 lub 20 zakładek,
może się więc zdarzyć, że 'swojej' nie otrzymacie
- z góry przepraszam, jeśli coś takiego się zdarzy.

3. Kilka uczestniczek nie podpisała swoje zakładki, 
o tym też proszę pomyśleć przy kolejnych zabawach
bo dobrze wiedzieć od kogo mamy prace w domu. 

4. Fajnie jest gdy zapisujemy się do jakieś wymiany 
w miarę możliwości dotrzymać terminu wysyłki.
Trochę głupio mi było 'ponaglać' parę osób,
ale mam nadzieję, że reszta, która musiała długo czekać
 na swoje zakładki będzie usatysfakcjonowana
bo wszystkie są piękne i wyjątkowe.

Sami zobaczcie!!!
 *********

i na koniec moje zakładki
materiałowo-filcowe
mam nadzieję, że sprawdzą się u Was.
z wisienkami i guziczkami
 oraz z filcowym kwiatem i literkami 
starałam się dopasować literkę do nicka lub imienia :)
Dziękuję wszystkim uczestniczkom jeszcze raz 
chętnych zapraszam we wrześniu na kolejną wymianę zakladek.
Tym razem już w mniejszym gronie 15 osobowym.
:*

15 komentarzy:

  1. Miałam ogromną ochotę zapisać się do Twojej zabawy. Zrezygnowałam, ze względu na czas-brakowało mi go w tamtym okresie. Patrząc na cudowne zakładki, żałuję, że się nie zdecydowałam. Wrześniowej zabawy nie odpuszczę! Pozdrawiam organizatorkę i uczestniczki wymianki. Piękne zakładki stworzyłyście!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję raz jeszcze za wspaniałą zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę (ja z tych mało rozgarniętych, bo wysłałam 20 zakładek, nie 19:-) ). Na przesyłkę jeszcze czekam, ech ta poczta...

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zakładki i chyba się na Twoja wymianke skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu też podziękuję, bo takie różne pomysły w jednej kopercie doszły, całe i zdrowe! cały wieczór je oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj otrzymałam zakładki. Są piękne wszystkie, dziękuję za wspólną zabawę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne !! Chętnie wzięłabym udział w takiej wymiance

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wspaniałą wymianę, szczególnie Tobie Rudlis za całokształt :)Chętnie bym wzięła udział w następnej zabawie, będę polować we wrześniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabawa wymiankowa przednia, dziękuję Ci za zaproszenie,podziwiam za ogrom wykonanej pracy i czekam na wrzesień. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! To moja pierwza wymiana ever. Nadal czekam na przesyłkę, ale zdjęcia pokazują piękne rzeczy :) dziękuję za organizację!

    OdpowiedzUsuń
  11. O matulu, jakie piękne zakładki mogłaś "pomacać". Wszystkie super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, bardzo dziękuję, że Ci się chciało :)
    Z pewnością miałaś z nami sporo zamieszania, dlatego tym bardziej jestem Ci wdzięczna. Dzięki Tobie mam wyjątkową kolekcję cudnych zakładek.
    Mała fotorelacja z przebiegu prac twórczych:
    http://takietamtotamto.blogspot.com/2016/07/229-zakadkowe-szalenstwo.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również się cieszę, że wzięłaś udział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakładki cudowne.Chętnie przyłączę się do zabawy w kolejnym etapie. Czy jest taka możliwość?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!