sobota, 30 lipca 2016

Kwieciście

Witajcie,
dzisiaj chciałam pokazać karteczkę 
z dużą ilością kwiatów, właściwie to stworzyłam kwiatową drogę,
po której młodzi jadą do ślubu :)
Państwo młodzi na ścigaczu to tekturka  Anemone ze Scrapka.
 zbliżenie na bukiecik, kwiaty oczywiście u mnie to gotowce,
zakupione I Am Roses.
Nie jestem taka zdolniacha, aby tworzyć własne kwiaty.
tiul, który widać w tle oraz bazę kartki kupiłam w stacjonarnym sklepie (Katowice) Paper Concept - tam też zgłaszam swoją kartkę
na wyzwanie Kwiatowy Zawrót Głowy

 do kompletu wybrałam pudełko z okienkiem, 
Kwiaty i tekturka to wyzwanie#6  w "Białych Kruczkach"
temat bardzo fajny więc z  przyjemnością zgłaszam moją kwiecistą pracę.
http://bialekruczki.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-6-kwiaty-i-tekturka_15.html 

oraz na wyzwanie "July IAR Challenge Anything Goes"
użyłam kwiatów:
 100 Pink Mixed Mini Artificial paper Rosebuds T1-00
 100 Small Mixed Pink  S10 - 00
 25 White Puffy Paper Flowers ZR 22 -15
 25 Mixed Green Pink Mini Lily Paper Flowers  ZLY3-624
25 White Paper Roses   R43 - 15

Pozdrawiam Was ciepło i życzę pięknej niedzieli :*

8 komentarzy:

  1. Pięknie ukwiecona droga i wspaniałe kolory :-))) Jeszcze nie robiłam kartki z tą parą na ścigaczu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. This is so beautiful!!! I love the soft colors! Thanks for joining us at I Am Roses!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, tekturki mamy wspaniałe na rynku! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, piękna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a gorgeous project!! The colors and the design are simply divine!
    Thanks for sharing it with us at the I Am Roses Challenge.

    Alexandra,
    DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!