piątek, 10 czerwca 2016

Wielka wymiana zakładek blogowo-facebookowa

EDIT!
Już w najbliższy czwartek
najpierw grupowe foto zakładek ( to już tradycja),
potem rozdzielanie i pakowanie.
A do piątku wszystkie przesyłki powinne być wysłane :)


Witajcie, 
pierwsze zakładki już mam,
tutaj będę dopisywać od kogo zostały doręczone.

I grupa
1. Moje scrapowisko - mam zakładki
2. Carmen - mam zakładki
3. Inka z Klonowej - mam zakładki
4. Ewinka - mam zakładki
5. Jyoti - mam zakładki
6. Asia 3 city - mam zakładki
7. Siódmy Anioł - mam zakładki
8. Margaretka - mam zakładki
9. Basienka- mam zakładki
10. Efka - mam zakładki
11. chanya13 - mam zakładki
12. Shraddha - mam zakładki
13. Aga Starmachine- mam zakładki
14. Songaja zrezygnowała
15. Aneta Michniewicz - mam zakładki
16. jaśminowasia - mam zakładki
17. Maguda - mam zakładki
18. Lawendowy Czas - mam zakładki
19.Origata - mam zakładki
20. Rudlis - mam zakładki

II grupa
1. Goga mam zakładki
2. Lilavati mam zakładki
3.Yoasia - mam zakładki
4. Paulina - mam zakładki
5. Boei - mam zakładki
6. Joanna G.- mam zakładki
7. Dexterowa - mam zakładki
8. Marysia - mam zakładki
9.Doti melodia - mam zakładki
10. Janka - mam zakładki
11.Czarownica - mam zakładki
12. Rudlis - mam zakładki


Pamiętajcie o kopertach zwrotnych i znaczkach na kopertę.
I jeszcze jedna mała uwaga 
podpiszcie Wasze zakładki nickiem, imieniem, 
można dodać datę np. Rudlis VI.2016 
Fajnie wiedzieć od kogo otrzyma się zakładki.

To na tyle :) 

16 komentarzy:

  1. Wysłałam info na priv na fb z prośbą o przesłanie adresu do wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że moje już dotarły. No widzisz nie pomyślałam o podpisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wreszcie są gotowe :) Czekam tylko na adres. Napisałam prośbę w króciutkim mailu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany, ale ze mnie pierdoła! przegapiłam taką fajną zabawę .... buuuu .... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam w piątek rano (10czerwca) poleconym priorytetem. Oby prędko doszły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam w sobotę rano, mam nadzieję że szybko dojdą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Nie czytając posta, sama dopisałam z tylu adres bloga :)

      Usuń
  7. Fascynuje mnie data posta, co rusz wybiega w przyszłość, czy to jakieś specjalne ustawienia? Pytam, bo wciąż te daty mnie mylą ;)teraz jest 23 czerwca w poście i wciąż mam.ochotę sprawdzać kalendarz :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwością czekam na grupowe foto zakładek! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!