niedziela, 29 maja 2016

Sposób na segregator - tutorial

Witajcie, 
dzisiaj na blogu Scrapek.pl prezentuję jak w prosty sposób ozdobić segregator na papieru.
  Rozpoczęłam od sprawdzenia wszystkich elementów, a następnie złożyłam całość 'na sucho'
ponieważ chciałam okleić papierami, przed przyklejeniem całości 
odmierzyłam poszczególne ścianki i docięłam papier
potem całość skleiłam magikiem, oczywiście trzeba trochę przytrzymać miejsca gdzie się skleja,
aby klej zaczął wiązać. 
Gdy wszystkie elementy miałam połączone, wnętrze pomalowałam farbą kredową,
a zewnętrze ścianki okleiłam papierem scrapowym.
brakowało mi jakiegoś ciekawego elementu, więc używając stempli z Agaterii, 
tuszu i farb stworzyłam różany motyw na każdej stronie
na koniec dodałam kilka kleksów czarną farbą i gotowe.

Na półkach Scrapka są dostępne takie segregatory  

Segregator na papiery 30x30cm podwójny-podstawowy  Segregator na papiery 30x30cm podwójny "I love scrap"  Segregator na papiery 30x30cm podstawowy  Segregator na papiery 30x30cm ażur   
które do końca maja można kupić z promocją - zapraszamy bo warto 
Promocja Maj

1 komentarz:

  1. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam :D Meega kreatywne, chyba muszę zajrzeć do tego sklepu! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!