niedziela, 6 marca 2016

Ślubne pudełeczko/ Wedding exploding box

Witajcie,
dzisiaj chciałam pokazać moją pracę 
dla Scrapka.
Ślubny exploding box z piękną, zakochaną parą.
Tekturki, które użyłam pomalowałam na biało farbką 13arts, mimo, że jest wodna
dobrze kryje. Trzeba tylko używać jej z niewielką ilością wody.
widok pary z góry, starałam się obie strony ozdobić w podobny sposób
kieszonka na prezent pieniężny
Więcej zdjęć i lista użytych produktów na blogu Scrapka - zapraszam.

Wszystkie kwiaty, które użyłam pochodzą z I AM Roses
dlatego moja pudełko zgłaszam na wyzwanie w lutym. 

All flowers are from the store I AM Roses.
I submit his box to the Challenge: February IAR Challenge.

4 komentarze:

  1. This is stunning!!!! What a gorgeous project! Thanks for joining us at I Am Roses!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny box... Bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały box, cudnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudowny box urocza Para Młoda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!