środa, 9 marca 2016

Pozytywnie o szczęściu

Na blogu Scrapka ruszyło w poniedziałek nowe wyzwanie, 
dzisiaj ja prezentowałam swój projekt. 
Zasada wykonania jest prosta - wystarczą tylko koperty
tutaj pokazałam jak wykonać 
Mój dzisiejszy album wykonany jest z mini kopert (z wykrojnika)
połączyłam je ze sobą i okleiłam taśmą washi,
wydrukowałam ciekawe sentencje o szczęściu 
i dodałam je na tagi.
wiosenne, kwiatowe motywy mam nadzieję, że spodobają się córce 
- studentce biologii.
całość związana wstążką, takie maleństwo zmieści się w plecaku, damskiej torebce.
Pozytywnik o szczęściu wręczony będzie z okazji urodzin w przyszłą niedzielę. 
W podobnym stylu wykonałam mini album z wakacji - można zobaczyć tutaj.
A Was serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu
 


4 komentarze:

  1. Piękny albumik, bardzo wiosennie optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenka, śliczny ten albumik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten album - pozytywnik ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!