niedziela, 13 marca 2016

Optymistyczna

    Witajcie,
dzisiaj prezentuję kartkę w jasnych, pastelowych kolorach z pięknym cytatem o nadziei - przygotowana dla Poppystamps.

Hello,
Here Irena, I hope you are having a fabulous Sunday.
Today one card, with beautiful words of hope.

To start the card I die cut of my pieces,  I used the two ovals in the Studio Oval Layers set to create
the frame of the card. We combine the two layers together and add the words,  which are made of hot embossing. I cut one set of butterflies from the Devyn Butterfly Trio die and Sylvan Sprig.  
I added a little bling.
Thanks so much for stopping by. 
Najpierw przygotowałam owalne okienko, wycinając w 2 warstwach papieru, wycięłam również delikatne listki oraz motylki. Następnie połączyłam owalne okienka pomiędzy nimi dodałam piękny cytat odbity na grubej kalce, ostatnią warstwę nakleiłam na tło z użyciem kostek 3D, dzięki temu  powstała przestrzeń.
Na koniec dodałam kwiatek oraz kilka kamyczków :)
Taką optymistyczną kartkę można podarować nawet bez specjalnej okazji.
Pozdrawiam ciepło i życzę miłej niedzieli :*




4 komentarze:

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!