poniedziałek, 29 lutego 2016

Vintażowe ptaszysko :)

Dzisiaj dla odmiany taka forma
Kartka-ptaszek powstała jako sąsiedzka inspiracja 
wraz z Inką i Carmen.
Do jej wykonania użyłyśmy wzoru z tej strony.  
Jak to ptak, na chwilę przysiadł w gniazdku
Hm, co my tu mamy: odrobinę mixmediowego tła, piórko, trochę gazy, sznurka z juty,
kilka kwiatów, metalowy ćwiek, wykrojnikowe listki, malutki patyczki.
Forma kartki rozkładana, w środku taka treść
i mieści się z powodzeniem w standardowej kopercie
Jestem ciekawa jakie ptaszki powstały na blogu Inki i Carmen. 
................

Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Och już nie mogłam się doczekać do 18-tej. Spodziewałam się Waszych ptaszków w pięknych oprawach i się nie pomyliłam. Ładnie sobie siedzi w tym pięknym gniazdku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie vintage'owa ptaszyna! pasuje do gniazdka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda w gniazdku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ptaszyna... Bardzo mi się podobają piórka z pasty strukturalnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocz ptaszyna , super wygląda w gniazdku

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja kartka kojarzy mi się z przedwiośniem, z nieśmiałym ćwierkaniem (lekko jakby zaspanym po zimie) i pierwszymi odważnymi kwiatkami w kępkach szarej jeszcze trawy... Dziękuję, że pokazałaś tę pracę w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycające! I ptaszek, i kompozycja :)
    Dziękuję za podjęcie wyzwania Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! świetna forma i genialne wykonanie. Dziękuje za wspólną zabawę z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!