wtorek, 23 lutego 2016

Gniazdka

od zawsze mnie fascynują, szczególnie przed Wielkanocą i w okresie wiosennym.
Podziwiałam te rustykalne, vintażowe dekoracje na innych blogach,
w końcu zdecydowałam, że zrobię sama,
a właściwie w towarzystwie Inki i Carmen. 

chwilowo nie mam dla nich odpowiedniego miejsca, ale z pewnością zagoszczą 
w świątecznej dekoracji na stole wielkanocnym. 

Obiecałam sobie, że na tych trzech się nie skończy. 
No zobaczymy :)
Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe słowa pod ostatnimi wielkanocnymi kartkami :* 

16 komentarzy:

  1. Trzeba przyznać, że śliczne te doniczki na jajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne te doniczki z tymi jajeczkami...klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne :) piękne kolory i świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz pięknych dekoracji podoba mi się również taca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koronki w kolorze doniczek - trafiony zatopiony!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy taca jest ozdobiona papierem do scrapbookingu czy w inny sposób? Zaciekawiła mnie :-) i czy można ją znaleźć jeszcze w którymś poście?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tacka, stara drewniana została pomalowana na biało i oklejona papierem do scrapbookingu. W niektórych miejscach dodałam motyw stempli. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tych doniczkach, piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. Doniczki wszystkie cudne, ale z tym zajączkiem słodziutka :)
    Ps. Irenko jeśli nie masz "dla nich odpowiedniego miejsca",chętnie przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!