niedziela, 28 lutego 2016

Albumiki dla dzieci

Bardzo Wam dziękuję za miłe komentarze pod gniazdkami :)
Przyznam się, że  mam w planie jeszcze kilka takich do zrobienia.
Pokażę już niebawem.
A dzisiaj albumy dziecięce, które przygotowałam dla Scrapka i Anemone.

Dla dziewczynki w pastelowych, kwiatowych papierach 
z tekturkami Anemone
dla chłopca w zielono-niebieskiej tonacji
wszystkie tekturki malowałam farbami 13arts
Lubię naturalne kolory tekturek, ale czasami projekt wymaga, aby je ozdobić, 
najczęściej maluję farbami akrylowymi, wodnymi, tuszuję lub korzystam z embossingu na gorąco.
A jak Wy ozdabiacie tekturki w swoich pracach?
Pochwalcie się, może jest jakiś sposób, którego nie znam.
Pozdrawiam ciepło!

3 komentarze:

  1. Przepiękne albumy, bardzo dziecięce :) ja najbardziej lubię jednak tekturki w naturalnym odcieniu, ewentualnie ciut "przybrudzone" brązowym tuszem... Ale masz rację, czasem sytuacja wymaga użycia kolorowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pociąg jak prawdziwy, śliczne kolorki ma! choć ja podobnie - lubię naturalne, ale czasem trzeba na kolorowo i już!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!