środa, 6 stycznia 2016

Świątecznie 2016 według kolorów

Wiem, wiem już po świętach, ale tak rozkręciłam się w świątecznym kartkowaniu,
na dodatek spodobały mi się kolory na tym wyzwaniu
 
że postanowiłam dzisiaj, tak dzisiaj zmajstrować kartkę z myślą o przyszłych świętach :)

To nie jest kontynuacja naszej wspólnej zabawy w 'świąteczne kartkowanie',
ale myślę, że u Inki otrzymacie podsumowanie tej zabawy. 
Tak więc moją kartkę zgłaszam na wyzwanie

Pozdrawiam ciepło!

W kartce użyłam papierów UHK Gallery, wykrojników Poppystamps, tekturki Anemone i dużego ćwieka Eyelet outlet. 
LOFT Christmas - zestaw papierów / paper set    1332 Merry and Bright Channel craft die Serwetka Aimée  21mm Jewel Brads - Red

9 komentarzy:

  1. A ja szczerze mówiąc myślałam, że to wersja zabawy pt. kartki do paletek :) i już się ucieszyłam. Paletka super. I kartka yeż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siła przyzwyczajenia :) Wyszła wystrzałowo, jak na pierwszą w roku przystało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest!!! I ja nie wytrzymałam i ruszyłam ze swoją małą świąteczną mobilizacją:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle wydobyłaś z UHKowych papierów to co w nich najpiękniejsze :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. This is gorgeous! Thanks for playing along at Christmas card Challenges.

    Rema ~ CCC DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja karteczka nastrojowo i kolorystycznie przedłuża jeszcze nastrój świąteczny! Wykorzystałam także wyzwanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. What an absolutely gorgeous card. I love all the details. Thanks so much for playing along this week at Christmas Card Challenges. Also, your card has been featured on the Christmas Card Challenges FaceBook page.

    https://www.facebook.com/christmascardchallenges/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous card. Love all the details. Great use of the colors. Thanks for sharing with us at Christmas Card Challenges.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!