środa, 13 stycznia 2016

Do zgarnięcia :)

Witajcie,
dzisiaj kolejna propozycja dla Poppystamps.
W kartkach występuje wykrojnik, który jest do wygrania...
wystarczy zostawić komentarz pod tym postem na blogu Poppystamps. 
 1432 Monterey Vine craft die
 by zgarnąć Monterey Vine
Nasza blogowa zabawa Blog Blitz trwa do soboty i gwarantuję Wam,
 że jeszcze będzie kilka fajnych wykrojników do wygrania. 
Na Wasze komentarze czekamy do 19 stycznia - lista wylosowanych szczęśliwców 
będzie 22 stycznia na blogu Poppystamps. 
Pozdrawiam :)


9 komentarzy:

  1. Ładne kartki ze ślicznym motywem z wykrojnika, którego nie mam. Kto wie... może raz uda mi się coś wygrać? ;)
    Jeśli nie... to trudno ...
    Irenko pozdrawiam Cię serdecznie.
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka i wykrojnik też ale żeby go użyć trza mieć maszynkę, której nie mam ;)

    wszystkiego dobrego w nowym roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki a ja właśnie dzisiaj dostałam nowiutką maszynkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki, super kolory i wykrojnik też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki, fajne pomysły i super wykrojniki ;)
    Zgłaszam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie soczyste kolory dobrze się łączą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te karteczki, a ten wykrojnik.... cudeńko. Oj wygrać taki to by było coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki są piękne a wykrojnik jest super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!