niedziela, 31 stycznia 2016

Craftowa sobota

Oczywiście na XI Dolnośląskich Warsztatach Craftowych we Wrocławiu.
Rozpoczęła się dla mnie o 5 rano, szybki prysznic, kawka i jazda Polskim Busem 
w kierunku W-wia.
Zanim rozpoczęły się dla mnie pierwsze warsztaty była chwila na pogaduszki, wspólne fotki
ze znajomymi dziewczynami.
Potem pachnące warsztaty czyli rzeźbienie w mydle.
nie jest to łatwe, szczególnie dla osób, które z rzeźbieniem nie mają do czynienia. 
Tu dowód, że byłam (zdjęcie pożyczone z blogu Kwiat Dolnośląski
Po tych warsztatach był czas na pokazy, zakupy
oraz na długie pogaduchy z Origatą, Dosią, Ewką, Tores, Dziwolongiem, Michelle, Kreatywną Uliczką, Gosią, Anetką jeśli o kimś zapomniałam to przepraszam :)
Wymieniłam uściski z Agatkami (Hogatą i szefową Agaterii) oraz Martą. 
Po wydaniu prawie całej kasy, zjedzeniu wyjątkowych ciast w towarzystwie Origaty, udałam się na kolejne twórcze warsztaty "Romantyczne hafty na szkle"
moje hafty nie były romantyczne nic, a nic - zobaczycie na koniec.
Ostatnim przedsięwzięciem i baaardzo słodkim były warsztaty w ozdabianiu pierników
Najpierw każdy dostał pudełko z piernikami
potem Asia wyjaśniła sposoby ozdabiania przy pomocy lukru królewskiego i masy plastycznej
a później każda z nas zabrała się za słodką pracę
Mój rezultat!!! 
są jadalne bo już kilka zostało skonsumowane do niedzielnej kawki :)
mój haft na szklanym lampionie, już nie jest tak romantyczny jak sobie zaplanowałam,
ale jak na pierwszą pracę... chyba nie jest źle
i mydełkowe gotowce :)
do domu wróciłam zmęczona, ale zadowolona!
Polecam wszystkim kolejne Dolnośląskie Warsztaty już w lipcu! 
Było cudnie!!!

8 komentarzy:

  1. Przepiękne mydełka Ci wyszły! a i haft na szkle niczego sobie :D Miło było Cię widzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałą miałaś kreatywna sobotę! Pamiętaj że trening czyni mistrza.A takimi mydełkami z przyjemnością bym się natarła!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudeńka!!!
    a Twoje hafty bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Just a great blog you have shared here with us. I really like the information you have posted here with us. Thanks for such a nice blog.

    I want to share something with all kidney cleanse diet or homemade detox cleanse aim is to get back to your fitness and always feel fresh to start any work in your corner.During Cleanse process you should feel better and get some fresh energy to do any work but not enough to get into gym & do some workout it behaves according to your routine.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo efektywnie spędziłaś czas :)
    do zobaczenia następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydełka wyrzeźbione przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bonjour,
    Les savons sont magnifiques, bravo !
    Les gâteaux très appétissants.
    Bises

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!