niedziela, 6 grudnia 2015

Finisz

Tak, to prawda: dzisiaj mamy finisz świątecznego kartkowania na okrągło.
W grudniu wytyczne podała Inka, a właściwie pozwoliła na dowolność.
Grudniowa kartka z wiankiem (mało świątecznym)

Dla przypomnienia tak bawiłam się z Wami przez cały rok
Z całego serca dziękuję i gratuluję tym, którzy wytrzymali z nami przez cały rok.
Gratuluję wytrwałości, pomysłowości i mam nadzieję, że jesteście zadowolone 
iż macie kilka kartek 'do przodu' :)
Dziękuję również tym, które od czasu do czasu z nami się bawiły.
Zanim całkowicie się rozstaniemy z zabawą na okrągło,
zapraszam do ostatniej edycji :)


11 komentarzy:

  1. Bardzo delikatna ostatnia świąteczna zabawowa kartka. Rok bardzo szybko się kończy w naszym zakręconym kartkowaniu. To była wielka przyjemność oczekiwać na kolejny temat i podziwiać różne wersje kartek. Miło się tworzyło w wirtualnej gromadzie. Dziękuję prowadzącym zabawę i koleżankom, które oprócz wspaniałych kartek zachęcały pozostawionymi komentarzami na moim blogu. Wszystkim dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby to była kartka dla mnie? Żartuję, ale naprawdę, mogłaby być! podoba mi się!
    A zabawa naprawdę była bardzo udana, robiłyśmy kartki, które teraz tak miło się ogląda, no i wysyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna .Ostrokrzew ,gałązki iglaste są ,zatem jak najbardziej świąteczna propozycja :-))) Żałuję ,że nasza zabawa się już kończy ,ale i mam cichutką nadzieję ,że pociągniecie ją w przyszłym roku ;-)))
    Dziękuję za nią i w ramach symbolicznego podziękowania ,chcę Tobie Irenko i Ince wysłać kartkę świąteczną z mojego zbioru. Jeśli jakaś wpadła Ci w oko ,to poproszę o cynk ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za tą niesamowitą zabawę!
    Sama jestem zdziwiona, że udało mi sie wykonać wszystkie 12 zadań. No i jestem dzięki Wam 12 kartek do przodu.
    Już z niecierpliwościa czekam na kolejną podobną zabawę w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za tą niesamowitą zabawę!
    Sama jestem zdziwiona, że udało mi sie wykonać wszystkie 12 zadań. No i jestem dzięki Wam 12 kartek do przodu.
    Już z niecierpliwościa czekam na kolejną podobną zabawę w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, such a stunning card and beautiful colours, love it!

    OdpowiedzUsuń
  7. I moja kartka z okienkiem, ostatnia z dwunastu, dołączona :) Zabawa była super, dziękuję Wam dziewczyny za pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kartki :-))

    Wesołych Świąt.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja kartka urzeka delikatnością :)
    Dziękuję za skłonienie do mobilizacji. Góra kartek pofrunęła i jeszcze zapasy zostały na przyszły rok. Miałam wreszcie tę rezerwę czasową, której tuż przed Świętami zawsze mi brakowało.
    I, co najważniejsze, odkryłam, że nie potrzebuję już nastrajać się świątecznie (czyli czekać do grudnia), żeby zrobić świąteczną kartkę ;)
    Uściski serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatna kartka świetnie łączy w sobie mrozek i ciepełko - niech się spełnią świąteczne życzenia:!!! Ogromnie miło było kartkować z Wami Irenko, mobilizacja była pełna. Fajnie było wyjąć przed świętami plik kartek gotowych do wysłania najbliższym:) Baaardzo mi się ten Wasz pomysł podobał:!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!