poniedziałek, 30 listopada 2015

zRęczny notesik

Od kilku miesięcy bawimy się w tworzenie różnych prac, projektów bez użycia wykrojników. 
Nasze prace publikujemy zawsze w ostatni dzień miesiąca.
Dzisiaj temat podała  Asia3city: Jesiennie z liściem

Opis: temat jesienny czyli kolorystyka ciepła, mile widziane motywy liściaste, a nawet element naturalny
czyli liść, jakiś owoc zasuszony czy szyszka oczywiście nie musi to być kartka, może być wianek, lampion, świecznik czy ozdobiona świeca, chustecznik, pudełko czy co tam chcecie.

 No to ja zrobiłam notesik z jesiennymi różyczkami :)
'Odświeżyłam' swoją dawną technikę z inkami gold,
które wykorzystałam na okładkach notesiku.
Według wytycznych: mam  listki i kolorystyka "złotej polskiej jesieni"
Teraz zapraszam do spaceru po blogach dziewczyn:
Inki
Asicy
Origaty
Ewy
Asi3city
A jeśli ktoś chce wziąć udział w naszej zabawie 
to prosimy zamieścić logo zRęcznej zabawy u siebie na blogu
  i podlinkować swój projekt  w naszej żabce :)

8 komentarzy:

  1. Wspaniały notesik no i bardzo jesienny

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienne róże są najpiękniejsze, te płomienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uratowana jestem, bo u mnie też wytłoczki ;) Masz rękę do notesików!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca

    http://scrapmaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, elegancki i taki bajecznie kolorowy,idealny na prezent!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!