piątek, 6 listopada 2015

Gwiazda betlejemska

Witajcie na kolejnej 11 edycji naszego świątecznego kartkowania.
Tematem listopadowej zabawy jest:
Poinsecja czyli gwiazda betlejemska.
Należy ją umieścić na kartce w dowolnym miejscu, 
można dodać dwie, trzy poinsecje.
Może być elementem najważniejszym na Waszych kartkach 
lub być dodatkiem do większej kompozycji.
Może oczywiście być w dowolnym kolorze, 
może to być gotowy kwiat, własnoręcznie wykonany, może być tekturka, 
stempel.
Nie ma ograniczeń :)
 A u mnie dzisiaj okno z poinsecją :)

Zapraszamy z Inką do wspólnej zabawy, szczególnie tych, 
którzy dopiero teraz zabrali się do świątecznego kartkowania. 
Dobrej zabawy życzę!

8 komentarzy:

  1. Pięknie ubrałaś swoje okno na święta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny temat kartkowy i piękne połączenie gwiazdy z deskowym tłem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Okienka dawno nie było, a ja bardzo je lubię. Dobrze to wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  4. Okienko jest kapitalne. A z poinsecją kartka wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka i pomysł na poinsecję po prostu obowiązkowo kojarzy się z BN

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne to okno :) Ileż Ty detali umiesz na takiej małej kartce zmieścić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, ja też bardzo lubię motyw okienka w kartkach, a dawno po nie nie sięgałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no i się zagapiłam z terminem :) no nic w ostatnim miesiącu dodam na dwa wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!