piątek, 16 października 2015

Świąteczna publikacja

Witajcie,
dzisiaj nareszcie mogę się pochwalić :)))
W ostatnim miesiącu miałam mało czasu, aby tutaj publikować 
a powodem było....
przygotowanie świąteczno-zimowych kartek dla Memory Box.
Przy użyciu najnowszej kolekcji wykrojników tej firmy
oraz papierów kolorowych (bez użycia scrapowych!)
udało mi się stworzyć 34 kartki świąteczne.
Całą książkę z tymi kartkami można zobaczyć na stronie Memory Box i Poppystamps. 


Aby zobaczyć całą książeczkę wystarczy kliknąć w zdjęcie górne
a niżej mała zajawka kilku kartek

i rzut na całość
Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje projekty -
Był to dla mnie zaszczyt zaprojektować i przygotować kartki dla Memory Box.
Dawid, dziękuję za zaufanie!
Dawid, thanks for your confidence!

10 komentarzy:

  1. Rewelacja ;) bez papierów scrapowym a wyszło pięknie. Proste rozwiązania są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki:-))) Podziwiam pomysły i wykonanie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale suuuuuper! Gratulacje:) Ogrom pracy włożyłaś w tyle pięknych projektów. Wspaniałe inspiracje i wielka różnorodność prac.

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuf, nie było to pewnie łatwe, tak dużo pomysłów zrealizować, dobrze, że miałaś całoroczne przygotowanie w postaci naszej zabawy Kartkowej!

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no , no to w tym roku Święty Mikołaj powinien Ci góóóóóóórę prezentów w nagrodę przynieść!
    Wszystkie piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wszystkie kartki!
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!