poniedziałek, 26 października 2015

Pierwsze tagi świąteczne

Wyjątkowo w tym roku kartek świątecznych poczyniłam więcej niż w poprzednich latach, 
ale dzisiaj chciałam pokazać moje pierwsze tagi - takie dodatki do prezentów. 
 
wycinane na deseczkowych papierach UHK Gallery 
 
sztuk 6 
Wykrojnik tagowy i poinsettia z Poppystamps. 
Na blogu City Crafter Challenge Week 284 ~ Into the Wood tematem wyzwania jest drewno, 
więc tam zgłaszam swoje tagi.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :* 

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają.Na pewno wspaniale ozdobią świąteczne paczuszki.Ach przypomniała mi się ekipa tagowa- wspominam z utęsknieniem.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh your tags are beautiful!!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  3. You sure know how to nail a theme. I love the combo with kraft and that woodgrain pattern. Your tags are gorgeous! Thanks so much for joining us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy, że dzięki Pani udało nam się wygrać stempelki :) Dziękujemy za informację!
    Pani prace nam się bardzo podobają!
    Pozdrawiamy!
    NKS

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!