środa, 30 września 2015

zRęczna praca według Inki

Dzisiaj mija 6 miesięcy odkąd po raz pierwszy pokazałyśmy nasze prace wykonane bez wykrojników.
Powstało wiele ciekawych projektów, nie tylko kartki, ale również ramki, pudełka czy mini albumy.
Zachęcam do zobaczenia prac z poprzednich miesięcy.
A dzisiaj wytyczne podała Inka:
proszę Was o zrobienie pracy z dowolnie stworzonymi, wyciętymi, namalowanymi, kolażowymi,wyszytymi itp. domkami lub jednym domkiem. 
Dodatkowo należy użyć taśmy washi.
Mój domek pomalowany został akrylową farbą Dabber oraz delikatnie potuszowany. 
Całość projektu w formie ATC o wymiarach 6,4x8,9 cm.
Tło również wytuszowane distressami, dodałam stemple drzew, taśmę washi z ptakami.
 A skoro dodałam serce, to  ATC  otrzymało nazwę "Gdzie serce Twoje, tam dom Twój"
Oczywiście zapraszam do odwiedzenia blogów pozostałych dziewczyn:

Pozdrawiam i zapraszam do udziału :)

9 komentarzy:

  1. ATC pierwsza klasa, a cytat chwytliwy ;) mnie też się przyplątał, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną złotą jesień uchwyciłaś :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ATC! W cudne kolory je ubrałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jak to dobrze, że zrobiłam też coś innego - w końcu zabawa z Wami zobowiązuje :)) Ale u Ciebie ATC się nie spodziewałam - niespodzianka! jaka miła i jesienna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, taka klimatyczna, zawarłaś w niej cały urok Złotej Polskiej Jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne ATC i jakie jesienne takie słoneczne i wesołe

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycam się Twoim ATC pięknym ciepłym tłem i całą kompozycją !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!