poniedziałek, 7 września 2015

Skandynawskie święta

Kto by pomyślał, że to już 9 miesięcy wspólnie tworzymy kartki świąteczne. 
Jeszcze tylko październik, listopad, grudzień i mamy 12 kartek, a niektóre z Was o wiele więcej :)))
Bardzo się cieszę, że są wśród nas dziewczyny, które 'wytrzymały' taki szmat czasu! 
Dzisiaj moja kolej na podanie tematu:
 Skandynawskie święta
i taka inspiracje:
Chyba każda z nas znajdzie coś dla siebie: motywy choinek, jeleni, gwiazdek, kolory,kształty itd.
Wystarczy wybrać jeden motyw i zainspirować się nim. 
W mojej kartce królują kolory: czerwony i szary. 
Na koniec zapraszam do Inki - ma cudną pracę, byłam świadkiem jej tworzenia :)
I oczywiście serdecznie zapraszamy do udziału w zabawie: twórzcie Wasze cudne prace i koniecznie linkujcie je w żabce.


14 komentarzy:

  1. Dziękuję za rekomendację :) ale Ty masz nawet podobną troszkę, typową nordycką - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny temat wymyśliłaś, cudną tablicę inspiracyjną zaprojektowałaś i przepiękną kartkę stworzyłaś:) Dziurki w gwiazdeczkach a obok czerwone kropki - normalnie majstersztyk. Z radością bawię się dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałą inspirację pokazałaś - Twoja kartka nordycka zachwycająca. Cieszę się że biorę udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne deskowe tło :-))) Fantastyczna kompozycja świateczna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko, świetnie, że wyznaczyłaś na ten miesiąc styl skandynawski, a Twoja karteczka, po prostu cudna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna kartka, a te dziurki w gwiazdkach to obłędnie fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna inspiracja, mroźna, zimowa, a jednocześnie pełna ciepła...

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem postanowiłam nie czekać na ostatnią chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magia i elegancja w skandynawskim wydaniu! Podoba mi się :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocyk, wielki kubek z gorącym kakao. Ciepły wieczór w świetle choinkowych lampek...takie myśli nachodzą, gdy patrzę na Twoją cudną kartkę. Jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka jest cudna, w pełni oddająca styl!!! Moja kartka, z którą dołączam się do zabawy chyba jedynie ociera się o niego, ale zabawa wciąż ogromnie mi się podoba, więc jestem:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten styl. Twoja kartka jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super temat dla nas wymyśliłaś i robienie kartki, to była sama przyjemność :).

    Twoja kartka jest super :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!