sobota, 22 sierpnia 2015

Sierpniowa zaległość

Dzisiaj 'szybciutko' nadrobiłam zaległą pracę na sierpniowe świąteczne kartkowanie.
Kartka została stworzona pod czujnym okiem Inki, bo dzisiaj miałam przyjemność gościć ją u siebie.
Temat podany w tym miesiącu przez Inkę to "kartka z dowolnym zwierzątkiem".
U mnie jelonek  w roli głównej.
 Jelonek otrzymał złoty dzwoneczek oraz ubranko z taśmy dekoracyjnej. Jako tło posłużyły małe choineczki, gdzieniegdzie posypane brokatem. 
Zapraszam do udziału w zabawie - swoje świąteczne kartki linkujcie u Inki  na blogu.
 Pozdrawiam serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. do świąt jeszcze ciut i troszkę, a u Ciebie zaległości? ;)
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jelonek w gwiazdkowym kubraczku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka sierpniowa, chociaż wygląda całkiem jak grudniowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! to ja miałam przyjemność być pod czujnym okiem! Moja zasługa w jelonkowej kartce jest tylko taka, że pomogłam w całym pokoju odnaleźć dzwoneczek ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta za pasem - świątecznie ubrany jelonek w zimowym plenerze tworzy nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, a jelonek super się prezentuje w ubranku i dzwoneczku :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ,ciemna obramówka ,te UHKi są świetne :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!