piątek, 28 sierpnia 2015

Pozytywnik

Gdy mamy nadmiar kopert, gdy potrzebujemy czegoś niebanalnego na prezent, gdy jesteśmy w 'dołku' wtedy można wykonać pozytywnik. 
rozpoczynamy od zebrania parzystej ilości kopert, ja użyłam 6 
łączymy je sklejając skrzydełko jednej koperty z następną kopertą 


potem ozdabiamy tylną część kopert, 
z przodu, można użyć resztki papierowe, które nam zostały  po innych pracach 
nasze pozytywne, optymistyczne cytaty, zdania wybieramy z kolekcji LOFT 
wybrane motywy naklejamy na tagi, które mieszczą się w kieszonkach kopert 
na okładki wykorzystujemy tekturki, które wymiarowo powinny być większe od kopert o 0,5 cm. 
 do wewnętrznych stron okładek doklejamy koperty i na koniec ozdabiamy okładki, dodajemy tasiemkę, ćwiek 


i cieszymy się naszym pozytywnikiem :) 
Lista użytych produktów znajduje się na blogu Na strychu - zapraszam. 

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :) od razu człowiek pozytywnie jest nastawiony posiadając taki pozytywnik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda Twój pozytywnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, niesamowity jest! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. love what you did with the envelopes! and thank you for the tutorial!
    beautiful work, as always! {smile}

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałam u Inki że te Wasze albumiki zachęcają do tworzenia a Tobie Rudlis szczególnie dziękuję za przystępny kursik,koperty już kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest super, to może być też albumik, piękny. To teraz po koperty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny albumik. Zdarzyło mi się zrobić już album z wykorzystaniem kopert ale Ty podsunęłaś mi pomysł na album harmonijkowy! Niby proste a jednak na to nie wpadłam ;). Dziękuję Ci za to bardzo :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł i piękne wykonanie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!