niedziela, 26 lipca 2015

Poppystamps Blog Blitz

Oj długo mnie tutaj nie było....remont trochę się przeciągnął,
ale wkrótce pokażę moje 'królestwo' twórcze :)

A teraz do rzeczy....Blog Blitz Poppystamps czyli nowe, 
piękne wykrojniki do wygrania.
Poniżej zestawienie co można wygrać, w każdym dniu publikowane są dwa posty:


1329


1273

[1300] DIES- Regal Deer


 1318


 1263


 [1297] DIES- Stitched Holly Border


 [1255] DIES- Emory Oval Frame


[1249] DIES- Snowflake Ribbon 
 [1245] DIES- Kitty Cat Face



1240 

[1261] DIES- Merry Ornament

 [1252] DIES- Country Houses  19.07
[1269] DIES- Holiday Winterberries

 [1260] DIES- Boddington Cabin 
1278  

[1320] DIES- Stitched Cake Plates 

 [1282] DIES- Gothic Gate 
1305

[1325] DIES- Leafy Frame
[1324] DIES- Stitched Annaleigh Tag Decorations

Tag2pn 

 [1323] DIES- Celebration Balloons 


[1253] DIES- Blizzard Corner 
Corner3p2015


 [1266] DIES- Main Street Tags

 24.07 
[1278] DIES- Skybrook Ornaments

[1197] DIES- Claudette Oval Frame


[1317] DIES- Stitched Cupcakes
 [1270] DIES- Ornament Trio Cutout

[1237] DIES- Cottage Corner

Teraz tylko wystarczy zostawić swój komentarz pod wybranym/wybranymi wykrojnikami - 
czas do 29 lipca i czekać na listę zwycięzców, 
która ukaże się na blogu Poppystamps 31 lipca.
Oczywiście gorąco zachęcam do udziału w zabawie.

Życzę powodzenia !!! 


8 komentarzy:

  1. Irenka, kocham cię i nie lubię, bo na pewno nie wygram, ale na pewno sobie kupię :) No dobra, kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Buhahahahaha, Origata! ja tam Irenkę kocham bez względu na to, czy uda się wygrać czy też nie :))))))))))) Fajne te wykrojniki, więc "pobiegłam" i się zapisałam pod niektórymi :) Dzięki, Rudlis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to ja się mało precyzyjnie wyraziłam. Napisałam że nie lubię (z przymrużeniem oka) nie dlatego że nie wygram, ale dlatego, że znowu wydam pieniądze. Tyle, że Rudlis nie jest temu przecież winna. to był tylko taki żarcik.
      Powtórzę więc IRENKO, JESTEŚ KOCHANA, PODAŁAŚ NAM WSZYSTKO NA TACY ( i tutaj następuje rząd serduszek)

      Usuń
  3. Irenko, dzięki za cynk :) pokomentowałam i teraz niecierpliwie czekam na wyniki :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko piękne wykrojniki, pobieglam za dziewczynami...... anuż się uda 😀💟💜

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko piękne wykrojniki, pobieglam za dziewczynami...... anuż się uda 😀💟💜

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne stworzylas projekty gratuluje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytanie na przyszłość: co tam trzeba zrobić, żeby móc zapisać komentarz? nie jestem "anglojęzyczna"...niestety...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!