piątek, 31 lipca 2015

Morski klimat

Witajcie,
to już (NIESTETY!!!) ostatni dzień lipca. Strasznie szybko ten czas dla mnie ucieka,
jeszcze niedawno był ostatni dzień czerwca. 
Czy u Was też tak jest? 
Ale skoro mamy ostatni dzień miesiąca to czas na kolejną zRęczną pracę :)
Tym razem temat podała  Asica:
"dowolna praca w stylu marine, poproszę o co najmniej jeden z trzech kolorów w pracy: niebieski, biel, brąz oraz metalową zawieszkę lub jakiś element metalowy"

Moja kartka 

Kolory są, zawieszka jest - czyli temat zaliczony!
Teraz pędzę podziwiać prace pozostałych dziewczyn, a Was serdecznie zapraszam do udziału
w zabawie :)

10 komentarzy:

  1. Lubię morskie klimaty :-) Świetne wytyczne i piękna praca z UHK-owych papierów :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo morska karteczka, ach te napisy UHKowe są genialne

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, też szykuje coś w tym klimacie :) Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja to ja podałam temat ;)
    kartka boska, moje ulubione tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, przepraszam :*
    Już poprawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka tak klimatyczna,że aż chce się wyruszyć nad morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest czerwień... i to jest moc! super to wygląda z tą odrobinką koloru!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!