wtorek, 30 czerwca 2015

Ślubna z guzikami

Witajcie, 
dzisiejszy temat w "zRęcznych Robotach" podała Origata ...

Ślubne szycie - dowolna praca na ślub lub rocznicę z ręcznymi przeszyciami, 
może być haft, bez maszyny do szycia !

Dla mnie trudne wyzwanie, zamiast szycia ręcznego mam guziki ręcznie przyszyte... mam nadzieję, 
że kartka zostanie zaliczona. 
guziki są dwa :)
Na swoje usprawiedliwienie, że brakuje mi czasu  podaję to zdjęcie:
czeka mnie remont,
więc od kilku dni PAKUJĘ, PAKUJĘ, PAKUJĘ.... no staram się pakować, układać....
 
 To teraz zapraszam do:
Ewy 
A potem czekamy na Wasze zRęczne ślubne prace :* 

12 komentarzy:

  1. Twoja kartka to rarytas wśród tych najpiękniejszych !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sezon remontowy w pełni, ale tobie służy i twoim pracom, piękna kartka.
    Moja rada - uważaj na siebie podczas remontu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałą karteczka i dzięki guzikom nie zepsułaś jej tak jak ja swoją przez moje 2 lewe ręce do szycia :) masz cały pokój dla siebie z ogromnym segmentem mmm bosko, jakie zmiany się szykują

    OdpowiedzUsuń
  4. Na kartce nie widać żadnego remontu, wręcz przeciwnie - wena w pełni ujawniona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka fantastyczna, elegancka! A przeszycia a właściwie przyszycia (guzików) są :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna. A do zabawy można się przyłączyć? Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karta!
    A bałagan - współczuję, właśnie u siebie zaczynam podobny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, mnie też czeka taki bałagan.... w sierpniu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!