sobota, 6 czerwca 2015

Beże i brązy czyli monochromatycznie

Witajcie po raz szósty na świątecznym kartowaniu. 
Kto by przypuszczał, że bawimy się już pół roku, jestem przerażona jak ten czas ucieka....
Zanim przejdę do czerwcowego tematu -
 chciałam podziękować Wam za cudne, anielskie prace w majowej edycji.
Jesteście niesamowite!
A czerwcowy temat podaje Inka -

 zrób kartkę świąteczną w ulubionym kolorze, można użyć kilku kolorów jednej tonacji, od jasnego do ciemnego, lub odcieniach jednego koloru, w każdym razie ma być jednokolorowo plus dodatkowo biel lub ecru do dopełnienia.

To już wszystko wiadomo. Ja wybrałam brązy, beże i wymędziłam taką karteczkę
  Resztkowe papierki z UHK Gallery, odrobina taśmy dekoracyjnej, wstążeczka z naklejonymi kamykami.
Dwie tekturowe bombki ze Scrapińca ozdobione emulsją (nie proszkiem) do embossingu.
 Jestem ciekawa jakie są Wasze ulubione kolorki,  a teraz zapraszam na blog Inki, by zobaczyć jej monochromatyczne dzieło. 



8 komentarzy:

  1. Irenko ,nawet Twoje beże i brązy wyglądają bardzo świątecznie :-))) Piękne bombki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. I nie umawiałyśmy się na bombki :)
    bardzo mi się podoba tak stonowana wersja, bardzo świąteczny charakter, i tekturki się prezentują super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihihi - ja też pomyślałam o bombce, ale Wasze takie dostojne, eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka ! Bombki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, jednokolorowo mówicie... w świątecznym wydaniu to wydaje mi się trudne, ale na pewno nie dam za wygraną! :) Piękne Twoje brązo-beże!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniusie karteczki, będzie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  7. ale czadowa
    śmiało możesz mnie taka obdarować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetna zabawa a karteczka piękna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!