niedziela, 31 maja 2015

Zręczna majowa kartka

To już koniec maja i czas na nasze kolejne wytyczne do zRęcznych prac.
Temat podała Asia:
wykonujemy dowolną pracę z własnoręcznie zrobionymi kwiatami (kwiaty i liście mogą być wycięte dziurkaczami lub ręcznie) użyjcie też tuszu w formie płynnej, skroplonej lub stałej :)
Mój kwiat chciałam wykonać z papierowych filtrów do kawy jak te, ale niestety nie znalazłam w domu, 
więc zmiętoliłam papier do pieczenia :)
listki również wycięte ręcznie.
Możliwości i pomysłów na ręcznie wykonane kwiaty jest dużo, więc mam nadzieję, że dołączycie do naszej zabawy.
Zapraszamy do 'częstowania' się naszym logiem
A teraz zmykam podziwiać prace dziewczyn:


8 komentarzy:

  1. Pewnie szeleści troszkę ten kwiatuszek? pokrzyżowałam Ci plany , nie tylko z kwiatkami, ale wiedziałam, że się zmobilizujesz i zrobisz coś jeszcze innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No i się okazuje że kwiatki można zrobić ze wszystkiego, superowa

      Usuń
  3. Pomysłowy kwiatek i piękne warstwy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ warstw musi mieć ten kwiatek, że tak się pięknie puszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się idea zRęcznej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka ! Dzieci na wakacjach ... spróbuję się przyłączyć :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!