niedziela, 10 maja 2015

Z maseczkami

Witam pozytywnie naładowana :)
Po wczorajszym śląskim zlocie zwanym Papiorzanym Combrem wróciłam zmęczona, 
ale MEGA szczęśliwa.
Tyle znajomych i dawno niewidzianych osób, tyle nowych poznanych...
Było intensywnie, szybko się skończyło, teraz czas odliczać do kolejnego zlotu za rok. 
Przed sobotą udało mi się przygotować dwie karteczki dla Agaterii, 
wykorzystując maski, które udało mi się wygrać właśnie w Agaterii :) 
 W pierwszej kartce użyłam maskę Serwetkę, wzór w kilku miejscach posypałam niebieskim pudrem do embossingu.
W drugiej kartce wykorzystałam szablon Róże,
pastę modelującą posypałam brokatem, 
a po wyschnięciu środki kwiatów przetarłam distressowym tuszem.
Obie karteczki zostały wręczone szefowej Agaterii - mam nadzieję, że się spodobały :)

A jutro zapraszam na krótką relację ze zlotu.

9 komentarzy:

  1. Śliczne ,zwłaszcza te z różami :-)))Świetnie wykorzystane maski :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie śliczne i kolory cudne!! Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maski służą kobietom ;)) nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow, niesamowite są obydwie !!! szczególnie ciemna skradła moje serducho!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki śliczne,ale ja ciągle czekam na zlotowe domki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite, pełne uroku i ciepła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!