sobota, 16 maja 2015

To samo, ale inaczej

czyli liftowanie 'po sąsiedzku" z Inką
Umówiłam się z Inką na wzajemne liftowanie, ona moją kartkę, ja jej.
 Do wykonania mojej pracy posłużyła jako wzór ta kartka z 2013 roku.
Inka wykonała ją do mapki, ale zarówno w poście Inki, jak i na stronie US nie wyświetla się mapka, 
dlatego moja kartka jest bardziej 'intuicyjna'.
Zamiast wykrojnikowego wianka użyłam tekturkę, postać Mikołaja zastąpiłam kwiatami, dodałam również drugą warstwę papieru na bazę kartki. 
Teraz zapraszam do Inki, jestem ciekawa co ona zmajstrowała :)

4 komentarze:

  1. Ale wykopalisko! z 2013? Fajnie tak przy okazji przypomnieć sobie swoje starsze prace, a ja miałam też dużą przyjemność przeglądając Twój album z kartkami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Very beautiful work !! Lovely! Big hugs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wy macie pomysły! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna i praca, i pomysł na wzajemne lifty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!