niedziela, 17 maja 2015

Paryski notesik

Dzisiaj na blogu UHK Gallery Inspiracje zamiast kartki/kartek notes na ważne zapiski z podróży marzeń :)
pomiędzy karty dodałam przekładki, które dzielą notes na części
do kompletu zrobiłam taga, wykorzystując grafikę z pasków Paris, Paris,
w roli głównej oczywiście:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
tekturka wieża Eiffla z Wycinanki,
kolor turkusowy nadałam dzięki mgiełce 13arts,
brązowe różyczki na tiulu z LemonCraft
turkusowa wstążeczka ze sklepu Na strychu,
a vintażowy ćwiek pochodzi z Craftmanii.

2 komentarze:

  1. Super. Zazdroszczę, że możesz takie robić. Nie mam bindownicy i trochę to osłabia mój zapał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!