piątek, 1 maja 2015

Kobiece wyzwanie na Poppystamps

  Na wstępie chciałam podziękować za wszystkie miłe słowa pod adresem pomysłu,
by zrobić czasami pracę bez wykrojników.
Nie spodziewałam się takiego zainteresowania :)
Mam nadzieję, że będziecie wraz z nami uczestniczy w tej zabawie.
A póki co dzisiaj z jednym wykrojnikiem ....bo 

na blogu Poppystamps ruszyło dzisiaj nowe wyzwanie "Dla niej"
Należy przygotować pracę z użyciem przynajmniej jednego wykrojnika Poppystamps.
Moja inspiracja zawiera to co lubię - wstążki, kwiaty, sznurek, perełki, postrzępione brzegi papieru.
 W mojej kartce użyłam jeden wykrojnik Posh Outline 
Zapraszam na blog Poppystamps i do udziału w wyzwaniu.
I jeszcze przy okazji przypominam, że mamy już listę zwycięzców Poppystamps Blog Blitz -
jeśli braliście udział w zabawie to proszę sprawdzić czy Was tam nie ma :))))


3 komentarze:

  1. Piękne pastelowe kolory , urocze te perełki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka bardzo podoba mi się. Pastelowa, delikatna.
    A ja zrobiłam dzisiaj kartkę bez wykrojnika i ze stempelkami. Zapraszam na mojego bloga. http://zofiko.blogspot.com/2015/05/dla-moniki.html

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!