piątek, 8 maja 2015

Eksplozja kolorów

Witajcie, 
dzisiaj komplecik kartek dla mam przygotowany w ramach inspiracji dla Scrapińca.
Barwne, tuszowane z pięknymi rameczkami ze sklepu.
Teraz pojedynczo przedstawiam.
Jako pierwsza energetyczna żółto-zielona
druga w kolejce jest kartka pomarańczowo-niebieska.
tutaj użyłam prostokątnego szyldu Park Avenue. 
Trzecia kartka najbardziej przypadła mi do gustu
w niej wykorzystałam ramkę szyld 01 Park Avenue
i na koniec kartka w tonacji zielono-niebieskiej
z mniejszą ramką z zestawu Park Avenue

A dzisiaj wielkie przygotowania bo już jutro 
Do zobaczenia!




rameczki/szyldy, które użyłam  to:
Ramka szyld 01 - Park Avenue
Ramka okrągła Park Avenue
Szyld duży owalny  Park Avenue
Szyld duży prostokąt Park Avenue


10 komentarzy:

  1. Piękne, energetyczne. Wspaniałe barwy. Mnie najbardziej podoba się zielono-żółta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne!!! te kolory zniewalają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza żółta wygląda jak słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne - moje serce chyba najbardziej skradła ostatnia, zielono-niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kartki z duszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wspaniale kolorowo! Wszystkie są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory, wiadomo dla Mam wszystko co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! Takie energetyczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!