środa, 6 maja 2015

Anielsko :)

Witam na kolejnej edycji świątecznego kartkowania.
Dzisiaj ja podaję temat, a ponieważ miesiąc maj kojarzony jest z dużą ilością wykonanych kartek komunijnych i czasami zdarzają się też nam prace na chrzest
w związku z tym proponuję temat trochę związany z tymi uroczystościami czyli wykonać kartkę (lub kartki)
z aniołem, aniołkiem, aniołkami! 
 A cała reszta dowolna.

 Można wykorzystać ilustrację, zdjęcie, stempel, tekturkę z aniołem. Można wyciąć samodzielnie, z pomocą wykrojnika. Anioł nie musi być głównym motywem kartki, ważne by się pojawił.
Mam nadzieję, że tym razem praca nie sprawi problemu - życzę przyjemnego kartkowania :*  
A teraz zmykam zobaczyć co stworzyła Inka - Was też zapraszam.


13 komentarzy:

  1. Milutki temat podałaś i kartka zachwycająca, zachęca do tworzenia majowych aniołków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie lekka jest Twoja kartka i aniołki takie urocze.
    Temat, z powodów oczywistych, bardzo mi się podoba.
    Plan już mam: zrobię sobie zdjęcie, przykleję skrzydełka, do tego napis: wesołych świąt i gotowe. Szybko pójdzie i jak oryginalnie ;) Obdarowani padną ze śmiechu. Ja też ;)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że temat się podoba :) Czekamy na Wasze prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, aniołki w koronkowej oprawie i te cudne poinsecje

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ażurki i zrealizowany temat :-)))


    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam, że coś szykujesz specjalnego, aniołki w Twoim wydaniu zawsze mi się podobały i tym razem się nie zawiodłam ;) jak przymknąć oko na poinsecje i jodełkę, można by je odebrać jak prawie praaaawie komunijne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołki to bardzo wdzięczny temat i świetnie się wpisuje w majowy klimat bożonarodzeniowy :)
    Twoja kartka z aniołkami jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna karteczka :) czy w wyzwaniu może brać udział każdy, e tym i ja ;)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że może każdy :) Zapraszamy.

      Usuń
  9. Ja akurat nie bardzo lubię aniołki, zwłaszcza w wersji vintage, więc będę musiała pokombinować z tekturkami chyba :) Ale pomysłów na kartki Wam widzę nie brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja to się anielsko ciszę, że tę zabawę wspólnie z Inką zorganizowałyście - mobilizacja na całego, przynajmniej w moim przypadku - bardzo chcę wytrwać:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te aniołki, takie delikatne subtelne ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!