czwartek, 30 kwietnia 2015

zRęczna Robota

Czas najwyższy na coś nowego!

Lubię wykrojniki, maszynki, każde nowinki w tej dziedzinie, 
ale czasami warto zrobić kartkę/pracę  bez ich udziału.

Wraz z koleżankami: 
zapraszamy do Ręcznego tworzenia prac.
 Raz w miesiącu zawsze w ostatnim dniu nasza grupa będzie prezentować na swoich blogach prace tworzone 'ręcznie' wg dodatkowych wytycznych podanych przez jedną z nas.
Dzisiaj ja rozpoczynam: do naszych prac koniecznie trzeba dodać stempel/stemple pod dowolną postacią (obrazek, napis lub digi stempel)
Przy wykonywaniu kartek można
  używać nożyczek, dziurkaczy, tekturek oraz całą masę innych przydasi 
za wyjątkiem maszynek, wykrojników
Mile widziane własnoręcznie zrobione tło, kwiatek itp.

Chętnie będziemy odwiedzać osoby, które skuszone naszą zabawą zrobią pracę zgodna z powyższymi wytycznymi i pochwalą się nią wklejając link do posta w komentarzach na dowolnym blogu naszej szóstki.

A teraz czas na moją bałaganiarską kartkę
zamiast wykrojnikowej serwetki użyłam gotową papierową serwetkę, zawijaskowe dodatki z tekturek, kwiaty gotowce (bo brakło czasu na własnoręczną produkcję)  
Użyte stemple z motywem listków z Agaterii.
I na koniec zapraszam do spaceru po blogach koleżanek:
Asia
Alicja
Ewa
Inka
Origata

Mam nadzieję, że się skusicie na prawdziwą ręcznie wykonaną pracę :)

EDIT! EDIT! EDIT!
Postanowiłyśmy Wam ułatwić dodawanie prac dlatego 
dla Was żabka! 



20 komentarzy:

  1. Rudlis - bałaganiara, nawet kolory pomieszałaś niby tak sobie niepasujące, a wygląda ten mix świetnie! listeczki - słodkie są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka Ci wyszła, świetnie wyglądają te stemplowe listki.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, kwiatowo i trochę twoje te kwiatki, bo barwiłaś niektóre prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, a jednak można spokojnie obejść się bez wykrojników :)
    Świetny pomysł i wspaniały projekt - myślę, że i ja skuszę się na zRęczną Robotę

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ma boskie kolory!!!śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka... KUrczę, może się skuszę na bezwykrojnikowe kartkowanie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczka błękit rządzi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Irenko , jak mogłyście mnie pominąć w tej zabawie ;-))) Rozumiem ,że byłoby nieparzyście ;-() Chętnie się przyłączę , bo zawsze czegoś nowego można się przy tym nauczyć :-) Kartka z bogatą kompozycją i interesującą tekturką :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie. Prace piękne! Przyłączam się do zabawy i projektu. Zapraszam na mojego bloga zofiko.blogspot.com. W wielu prezentowanych pracach jest 0 wykrojników a jeśli listki są podobne do wykrojnikowych to dlatego, że odrysowuję od jednego wyciętego wykrojnikowego listka inne i potem wycinam nożyczkami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. No niezły ten bałaganik ;) i kolejna fajna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Z-ręczna robota" to kapitalna sprawa! A karteczka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna inicjatywa i prawdziwy oddech twórczy! Gratuluję, a kartka piękna i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  13. z-Ręczne rączki to i kartka zręczna :) podoba mi się pomysł - idę przejrzeć moje stemple.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością przyłączyłam się do wspólnej zabawy
    http://krystynas-krystynas.blogspot.com/2015/05/zreczna-robota.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło :) Już biegnę na Twój blog.

      Usuń
  15. Super pomysł ja też chcę się przyłaczyć, zapraszam do mnie: http://jolekscrafts.blogspot.com/2015/05/jezyki-in-love.html

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze ja po raz 3 :D zabawa jest świetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!