niedziela, 19 kwietnia 2015

Wiosenny Blog Blitz Poppystamps

 Ruszyła kolejna zabawa z nagrodami/wygranymi.
Od 13 kwietnia publikowane są codziennie dwa posty, w których można wygrać nowe wykrojniki - wystarczy zostawić komentarz pod postem z 'ciekawym' wykrojnikiem. 
Nie trzeba komentować pod każdym postem.
Cała zabawa trwa do 25 kwietnia, Wy macie czas na pozostawienie komentarzy do 28 kwietnia.
Lista z wynikami będzie publikowana 30 kwietnia na blogu Poppystamps.

Hi, welcome to day 6 of the Poppystamps Blog Blitz.
Lots of great prizes to be given a way, all you have to do is leave a comment , by  April 28, for a chance to win this Weeping Willow Branches die.  We will be featuring a new die each day through April 25.
Winners will be posted on this blog on April 30!

 For the background, I coloured on the watercolour panel with watercolors. 
For my card today, I used  new die Weeping Willow Branches that can win today.
 Then I added some flowers from Art Deco Roses.
At the end I am using new stamp 'A Smile Can Show'.
 do tła użyłam papieru do akwareli, pobawiłam się farbami, potem delikatnie spryskałam wodą.
Stempel z pięknym cytatem odbiłam w dole kartki, dodałam wycinane elementy i powstała 
wiosenna karteczka:)
U mnie do wygrania jest świetny nowy wykrojnik "Weeping Willow Blanches" jeśli ktoś jest chętny to zapraszam na blog Poppystamps i zachęcam do pozostawienie komentarza :)

 Życzę powodzenia :* 
Good luck!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!