poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Święta, święta i po świętach

Czy tylko u mnie tak czas ucieka? 
Niedawno był sezon na kartki wielkanocne, porządki wielkanocne, 
masę spraw do załatwienia przed świętami, zakupy,
a już praktycznie mamy czas 'poświąteczny'.
Człowiek nawet się nie obejrzy, a kolejny dzień, miesiąc, rok mija...
ale do rzeczy...

Mamy dzisiaj 6 kwietnia,
czyli kolejna odsłona naszego 
bożonarodzeniowego kartkowania.
Wytyczne Inki są takie:
Stwórzcie kartkę shabby chic dodając do niej jakiś romantyczny, 
wpisujący się w ten styl materiał.
Może to być koronka, tiul, kawałek firanki, siatki - ma być lekko i zwiewnie.

Czym charakteryzuje się styl shabby chic? To przed wszystkim: 
- powierzchnia stylizowana na starą, spękaną, odrapaną, przecieraną i sprawiającą wrażenie "wiekowej"
- kolory pastelowe, rozbielone, wytarte jakby, głównie ecru, seledyn, błękit, różowy, żółty i szary (jasne odcienie)
- kobiecy design - słodko - romantyczny (kwiatki, groszki, koronki, ornamenty, napisy)



Moja świąteczna interpretacja:
pomiędzy warstwami kartki jest tiul, dodałam też 'podniszczoną' wstążkę.
aby wybielić niektóre elementy na kartce wstawiłam 'kontrolowane' mix mediowe ozdobniki wykorzystując emalię do embossingu, dabbera, crakle paint, oraz pastę strukturalną.


 cekiny w rzeczywistości są zielone, nie wiem dlaczego na zdjęciach wychodzą w zupełnie innych kolorach

Urokliwy i magiczny styl "podniszczonego szyku"  przenieście na Wasze kwietniowe kartki bożonarodzeniowe!
Mamy nadzieję, że nasze prace będą małą podpowiedzią 
i pomocą w tworzeniu :)
I na koniec zapraszam na blog Inki -pomysłodawczyni kwietniowej zabawy. 

Pozdrawiam wiosennie :)

10 komentarzy:

  1. Piękna ,delikatna kartka :-))) To dopiero wyzwanie, ten styl jest mi całkowicie obcy :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, dla mnie też obcy styl. Nie wiem co będzie dalej....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka piękna, a stylu też będę musiała się nauczyć. Jak dla mnie to bardzo edukacyjna zabawa, w każdym miesiącu poznaję nowe pojęcia. Dziękuję za zorganizowanie tej zabawy. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No, nareszcie, już się nie mogłam doczekać nowego kartkowego wyzwania :) Shabby chic to nie moja bajka, ale to dobrze, wyzwanie to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Użyłaś bardzo starociowych produktów, musiało wyjść bardzo shabby :) a że będzie maska.. to jakoś byłam pewna, myśląc, co pokażesz - tak mi się łączyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka:) Lubię shabby:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!