niedziela, 12 kwietnia 2015

Hello Spring

Dzisiaj moja kolej na inspiracyjne projekty dla Poppystamps.
Stworzyłam dwie karteczki lekkie, wiosenne z własnym tłem.
Najpierw białe bileciki obszyłam maszyną, 
potem przy użyciu maski, pasty strukturalnej i pudru do embossingu stworzyłam tło.
Następnie wycięłam z kolorowych kartonów poszczególne elementy, skleiłam, dodałam kilka ozdób w postaci guzika, małego kwiata, wstążki i kartki gotowe.
 Przy okazji zapraszam do udziału w naszym wiosennym wyzwaniu na Poppystamps -
wystarczy wykonać kartkę z użyciem jednego wykrojnika Poppystamps.

Dziękuję za odwiedziny :*



2 komentarze:

  1. Kartki sliczne, piekne masz te wykrojniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartki- wykrojnik też jest rewelacyjny- przetestowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!