sobota, 11 kwietnia 2015

Favorite color -13arts

Któż nie lubi kolorów, szczególnie teraz na wiosnę, 
z pewnością każdy ma swoje ulubione, wybrane. 
Takie kolorystyczne wyzwanie ruszyło dzisiaj na blogu 13arts 
Należy wykonać dowolną pracę: kartkę, layout, alterowaną pracę.
Od pewnego czasu turkus jest moim ulubionym kolorem z niewielkimi złotymi dodatkami.
Jak właśnie w pracy poniżej.

 słowa: love, life, craft pochodzą z nazwy mojego bloga i są dla mnie ważne w życiu.
One mnie nakręcają 'w kółko'. 


Przygotowana tablica zostanie jeszcze opatrzona w uchwyt i  będzie szyldem w moim twórczym miejscu.
Dzisiaj też kończy się moja 3-miesięczna przygoda jako GD w 13arts.
Było mi niezmiernie miło uczestniczyć w kreatywnym, mediowym zespole 13arts.
Dziękuję!
A jaki jest Wasz ulubiony kolor?
Zapraszam do udziału w wyzwaniu na blogu 13arts.

1 komentarz:

  1. Ja też uwielbiam turkus! Piękna kartka! Można się zachwycać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!