sobota, 25 kwietnia 2015

Blog Blitz Poppystamps - dzień ostatni

Trochę zaniedbałam to miejsce, ale dużo się działo, musiałam sobie co nieco poukładać.
Dzisiaj mam dla Was dwie karteczki, w których wykorzystałam delikatną ramkę Claudette Oval Frame.
 Ramkę można wykorzystać na wiele sposób, z pewnością pomysłów i kreatywności Wam nie braknie 
wykrojnik idealnie wycina 
i jest do 'zdobycia' - wystarczy zostawić komentarz pod postem na blogu Poppystamps
Na Wasze komentarze czekamy do 28 kwietnia, 
a już 30 kwietnia na blogu opublikowana zostanie cała lista zwycięzców. 
Życzę powodzenia :)





6 komentarzy:

  1. Rameczka śliczna :) Pięknie się komponuje z papierem kraft... z różem zresztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki i cudny wykrojnik. Niestety nie mogę się zalogować na stronie POPPYSTAMPS...mam nieaktywny przycisk: wyślij.. Może później mi się uda:) Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę - a ja myslałam że to tekturka ;) lubię takie kartki, eleganckie, cieplutkie! Lecę koment zostawić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wykorzystałaś tę ramkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki - a wykrojnik super!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!